Svarīga informācija par pakalpojumu izmaiņām no 1. jūlija

Cienījamie klienti!

Turpinot pilnveidoties, esam paveikuši apjomīgu darbu jaunas klientu apkalpošanas platformas izveidē, kas būs kopīga Danske Bank visās Baltijas valstīs.

Daļa uzlabojumu mūsu klientiem Latvijā būs pieejami jau no šī gada jūlija. Taču visas priekšrocības būs pieejamas nākamgad, kad Danske Bank visās trīs Baltijas valstīs būs sākusi darbu jaunajā klientu apkalpošanas platformā.

Tas rosinājis arī izmaiņas mūsu pakalpojumos, pakalpojumu noteikumos un cenrādī, tāpēc vēršam Jūsu uzmanību uz:
- izmaiņām un uzlabojumiem Danske Bank sniegtajos pakalpojumos no 2017. gada 1. jūlija juridiskām personām un privātpersonām;
izmaiņām Danske Bank pakalpojumu noteikumos, kas stāsies spēkā 2017. gada 1. jūlijā;
- izmaiņām Danske Bank Cenrādī juridiskām un fiziskām personām, kas stāsies spēkā 2017. gada 1. jūlijā.

Īpašu uzmanību vēršam, ka no 3. jūlija eBankas lietotāja kodam sākumā būs jāpievieno burtus LV. Piemēram, ja līdz šim Jūsu lietotāja kods bija 0012345, tad no 3. jūlija tas būs LV0012345.

Pakalpojumu pieejamība uzlabojumu veikšanas laikā
Tehnisko uzlabojumu veikšanai no 2017. gada 30. jūnija vakara līdz 3. jūlija rītam gaidāmi pārtraukumi eBankas darbībā. Detalizētāk par ierobežojumiem mūsu eBankas un citu pakalpojumu pieejamībā tehnisko uzlabojumu veikšanas laikā informēsim bankas mājas lapā, e-pastos un, izmantojot citus saziņas līdzekļus, vismaz divas nedēļas pirms uzlabojumu veikšanas.

Papildu informācija un konsultācijas
Ja Jums rodas jautājumi, lūdzam sazināties ar savu kontaktpersonu bankā vai arī zvanīt mums pa tālruni +371 67 959 599, vai rakstīt info@danskebank.lv. Plašāka informācija par gaidāmajām izmaiņām, uzlabojumiem un pakalpojumu pārtraukumiem to ieviešanas laikā būs pieejama mūsu mājas lapā www.danskebank.lv/.