Uzlabojumi Danske eBankā no 2017. gada 25. novembra

Cienījamie klienti!

Mēs pastāvīgi meklējam veidus, kā Jums padarīt ikdienas bankas pakalpojumu izmantošanu ērtāku. Tāpēc 2017. gada 25. novembrī veiksim sistēmas atjaunināšanu, ieviešot vairākus uzlabojumus Danske eBankā.

Ērtāka pieslēgšanās Danske eBankai

Jūsu ērtībām, lai pieslēgtos Danske eBankai, no 25. novembra vairs nebūs nepieciešama lietotāja parole. Jums būs tikai jāievada lietotāja kods un kods no kodu kalkulatora. 

Izmaiņas noteikumos

Atbilstoši minētajiem uzlabojumiem esam veikuši izmaiņas eBankas lietošanas un apkalpošanas noteikumos, kas stāsies spēkā 2017. gada 25. novembrī. 
Ja nepiekrītat šiem grozījumiem, Jums ir tiesības izbeigt līgumu par eBankas lietošanu. Šādā gadījumā lūdzam līdz 2017. gada 25. novembrim iesniegt rakstisku paziņojumu. Ja līdz minētajam datumam to nesaņemsim, uzskatīsim, ka Jūs pilnībā piekrītat izmaiņām.

Ērtāki pārskaitījumi Danske eBankā

eBankā ieviesīsim vienu maksājuma formu visiem maksājumiem starp saviem kontiem, kontiem bankas ietvaros, SEPA un starptautiskajiem maksājumiem. Sistēma automātiski identificēs maksājuma veidu. Jūs varēsiet arī izmantot savas iepriekš izveidotās maksājumu sagataves un saņēmēju sarakstus jaunu maksājumu izveidei.

Šie uzlabojumi Jums būs pieejami automātiski.

Pārtraukums eBankas darbībā

Tehnisko uzlabojumu veikšanai no 2017. gada 24. novembra vakara līdz 26. novembra vakaram gaidāmi pārtraukumi eBankas darbībā.

Papildu informācija un konsultācijas

Ja Jums rodas jautājumi vai nepieciešama papildu konsultācija, lūdzam sazināties ar savu kontaktpersonu bankā vai arī zvanīt mums pa tālruni +371 67 959 599.


Danske Bank