Danske eBanka nebūs pieejama no 24.novembra pusnakts līdz 27.novembra rītam

Cienījamie klienti!

Atgādinām, ka saistībā ar plānotajiem uzlabojumiem Danske Bank informācijas sistēmās nedēļas nogalē no 2017. gada 24. novembra plkst. 23.59 līdz plkst. 8.00 27. novembrī nebūs pieejama Danske eBanka.

Minētajā laikā būs arī šādi ierobežojumi:

  • bankomātos nebūs iespējams uzzināt kartes atlikumu;
  • automātiskie maksājumi, kas bija paredzēti minētajā laika posmā, tiks veikti uzreiz pēc sistēmas uzlabojumu pabeigšanas.

Savukārt norēķināties ar karti par pirkumiem, kā arī izņemt skaidru naudu bankomātos varēsiet kā ierasts.

Aicinām laikus papildināt savu maksājumu karti un veikt plānotos maksājumus, lai šis pakalpojumu pārtraukums neietekmētu Jūsu ikdienu.

Gaidāmie uzlabojumi

  • Lai pieslēgtos Danske eBankai, vairs nebūs nepieciešama lietotāja parole. Jums būs tikai jāievada lietotāja kods un kods no kodu kalkulatora.
  • Dažāda veida maksājumu veikšanai varēsiet izmantot vienu maksājumu formu. Sistēma automātiski identificēs maksājuma veidu.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar mums pa tālruni 67 959 599 (darba dienās no plkst. 9:00 līdz 17:00), info@danskebank.lv vai vērsties pie savas kontaktpersonas bankā.

Danske Bank