Klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Cēsu ielā 31/8

Tālrunis: +371 67 959 010
Fakss: +371 67 959 011

Darba laiks: darba dienās no 9:00 līdz 17:00

Kontaktu centra tālrunis: +371 67 959 599

*CB - autostāvvietas apmaksas veids ar Mobilly, nosūtot īsziņu - zona CB
*P1 - pazemes stāvvieta
*P2 - autostāvvieta visā "Barons kvartāls" teritorijā, kur ir atļauta automašīnas novietošana
*P3 stāvvietas laukumu Cēsu ielā 37 apkalpo EuroPark un tiek piedāvāti sekojoši autostāvvietas apmaksas veidi:

  • ar skaidras naudas monētām
  • ar Mobilly, nosūtot īsziņu - zona CB.

"Barons kvartāls" teritorijā uz vienu stundu iespējams novietot automašīnu bez maksas. Iebraucot "Barons kvartāls" teritorijā, ir jāsaņem čeks, savukārt, izbraucot čeks jāiesniedz operatoram. Čeka nozaudēšanas gadījumā jāmaksā naudas sods. Automašīnu iespējams novietot visā "Barons kvartāls" teritorijā – vietās, kur ir atļauta automašīnu novietošana.

Kontakti
+371 67 959 599

Kontaktinformācija

Zvaniet mumsAtsauksmes, ierosinājumi

Klientu apkalpošanas centrs

KAC Cēsu ielā 31/8

Palīdzība

Korespondentbankas