Kā kļūt par klientu

Uzsākot sadarbību ar Danske Bank, Jūsu uzņēmumam ir jāatver konts, lai varētu izmantot bankas piedāvātos pakalpojumus.


Sadarbības uzsākšanas process ir sekojošs:

  • Konsultācija par uzņēmumam piemērotāko pakalpojumu izmantošanu un kontu atvēršanu
  • Konta atvēršanai nepieciešamo dokumentu iesniegšana
  • Klienta pieteikuma izskatīšana
  • Izvēlēto pakalpojumu pieslēgšana


Atverot uzņēmuma norēķinu kontu Danske Bank, Jūsu uzņēmuma priekšrocības ir vērā ņemamas:

  • Kontrolējiet sava uzņēmuma finanšu plūsmu, izmantojot eBanku
  • Izvēlieties piemērotāko komplektu, ņemot vērā sava uzņēmuma vajadzības un izmantojiet pakalpojumus izdevīgāk
  • Noguldiet Jūsu uzņēmuma brīvos finanšu līdzekļus depozītā vai krājkontā
  • Izmantojiet citus bankas piedāvātos pakalpojumus

Nepieciešamie dokumenti uzņēmuma norēķinu konta atvēršanai

  • Uzņēmuma reģistrācijas dokumenti (reģistrācijas apliecība un, atkarībā no uzņēmuma veida, statūti, nolikums, dibināšanas līgums, attiecīgās institūcijas lēmums u.c.)
  • Dokuments, kas apliecina attiecīgās personas tiesības rīkoties uzņēmuma vārdā attiecībās ar Banku
  • Pilnvarotās personas identifikācijas dokuments – pase vai ID karte (ES rezidentiem)
  • Izziņa no LR Uzņēmumu reģistra ar pilnu aktuālo informāciju, kas ir ne vecāka par 14 dienām


Nepieciešamie dokumenti jaundibināmas sabiedrības pagaidu konta atvēršanai

  • Dibināšanas līgums (lēmums)
  • Statūti
  • Dibināšanas līgumā (lēmumā) vai atsevišķā pilnvarā ietverts pilnvarojums pilnvarotajai personai veikt nepieciešamās darbības konta atvēršanai
  • Pilnvarotās personas identifikācijas dokuments – pase vai ID karte (ES rezidentiem)

 

Papildu informāciju skatiet Danske Bank cenrādī.

Lai iegūtu papildu informāciju par sadarbības uzsākšanu ar Danske Bank, aicinām zvanīt mums pa tālruni 67 959 599 (darba dienās no 9:00-17:00).

eBanka
eBanka
Ērti un droši ikdienas attālinātie norēķini internetā.
Uzzināt vairāk
Maksājumi
Maksājumi
Dažādas naudas līdzekļu pārskaitīšanas iespējas, taupot Jūsu laiku un naudu.
Uzzināt vairāk
Kāpēc banka jautā
Kāpēc banka jautā

Rūpējoties par drošu vidi, bankām ir pienākums ievērot principu “Pazīsti savu klientu”.

Uzzināt vairāk
Komplekti uzņēmumiem
Komplekti uzņēmumiem

Komplekti uzņēmumiem apvieno vispieprasītākos pakalpojumus ikdienai.

Uzzināt vairāk
Kontakti
+371 67 959 599

Kontaktinformācija

Zvaniet mumsAtsauksmes, ierosinājumi

Klientu apkalpošanas centrs

KAC Cēsu ielā 31/8

Palīdzība

Korespondentbankas