Kā rīkoties, ja rodas grūtības savlaicīgi veikt kredīta maksājumus

Klienta rīcība gadījumos, kad rodas grūtības savlaicīgi veikt kredīta maksājumus:

  • Ja Jums ir radušās pat nelielas finanšu grūtības, ir svarīgi izvērtēt esošo situāciju un apzināt iespējas tās uzlabošanā.
  • Iespējams, ka Jūs pats varat saviem spēkiem uzlabot savu īstermiņa vai ilgtermiņa maksātspēju, piemēram, pārdodot auto, citu nekustamo īpašumu, izīrējot nekustamo īpašumu utt.
  • Jums ir jāsaprot, ka, jo ātrāk Jūs apzināsieties radušos situāciju un sazināsieties ar Banku, jo vieglāk un savlaicīgāk to varēs risināt.
  • Lai vienotos par iespējamo kredīta atmaksas risinājumu, Jums jāsazinās ar savu personīgo finanšu vadītāju un jānorunā tikšanās, kuras laikā izrunāsiet jau paveikto finanšu situācijas uzlabošanā un kopā meklēsiet labākos risinājumus turpmākajai rīcībai, kas ļaus arī saglabāt pozitīvu kredītvēsturi.
  • Banka Jums var lūgt sagatavot papildu dokumentus, kas raksturo Jūsu finanšu situāciju un maksātspēju (darba līgums, bezdarbnieka statusa apstiprinājuma dokuments u.c.).
  • Banka informē Jūs par iespējamiem risinājumiem kredīta restrukturizācijā.
  • Tiek sagatavoti grozījumi kredītlīgumā par konkrēto risinājumu, kas stājas spēkā kredītlīguma grozījumu parakstīšanas brīdī.

Katrs gadījums Bankā tiek izskatīts individuāli, tādēļ svarīgi ir laicīgi sazināties ar savu personīgo finanšu vadītāju un izrunāt apstākļus, kas ietekmējuši maksātspēju.
Risinājums ir iespējams dažādām situācijām, ja vien spējat novērtēt to nopietnību un laicīgi vērsties Bankā, pirms esat sācis kavēt kredīta maksājumus.

Banka saviem klientiem, kuriem ir radušas grūtības ar kredīta atmaksu, var piedāvāt dažādus risinājumus, daži no tiem:

  • Kredīta labvēlības periods jeb kredīta pamatsummas atlikšana. Klientam šajā periodā ir jāmaksā tikai izsniegtā un neatmaksātā kredīta procenti.
  • Kredīta atmaksas termiņa pagarināšana. Lai samazinātu ikmēneša kredīta maksājumu, tiek sagatavots jauns kredīta maksājuma grafiks.
  • Aizdevuma valūtas maiņa. Ir iespējams samazināt kredīta ikmēneša maksājumu.

Danske Bank atgādina - ja Klients ir kavējis kredīta atmaksu vairāk nekā 60 dienas, un kavētā kredīta summa pārsniedz EUR 150, saskaņā ar Latvijas likumdošanu, Klients tiek reģistrēts Latvijas Bankas Kredītu reģistrā kā aizņēmējs ar parādu.

Katrs klienta gadījums tiek izvērtēts individuāli, tāpēc ir svarīgi, lai Jūs sniedzat pēc iespējas precīzāku situācijas aprakstu, norādot iemeslus, kas apgrūtina kredīta atmaksu, lai kopā ar Banku rastu labāko un piemērotāko kredīta atmaksas risinājumu.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzu sazinieties ar savu personīgo finanšu vadītāju vai zvaniet Danske Bank Kontaktu centram pa tālruni 67 959 599.

Kreditēšanas noteikumi

Kredīta noformēšanas process
Kredīta noformēšanas process

Informācija, kā iegūt kredītu soli pa solim.

Uzzināt vairāk
Nepieciešamie dokumenti kredīta pieprasījuma izskatīšanai
Nepieciešamie dokumenti kredīta pieprasījuma izskatīšanai

 

Uzzināt vairāk

Piesakiet konsultāciju

 

Pieteikums konsultācijai
Kontakti
+371 67 959 599

Kontaktinformācija

Zvaniet mumsAtsauksmes, ierosinājumi

Klientu apkalpošanas centrs

KAC Cēsu ielā 31/8

Palīdzība

Korespondentbankas