Danske eBanka

Danske eBanka ir sistēma, ko izmanto Danske Bank privātie un korporatīvie klienti, lai veiktu bankas darījumus internetā.

  • Ērti – nav jāapmeklē bankas filiāle
  • Ātri – vietējie un starptautiskie Eiropas maksājumi tiek nodoti saņēmējam tajā pašā dienā
  • Izdevīgi – eBankā veiktie maksājumi ir lētāki par bankas filiālē veiktajiem maksājumiem

Danske eBankas funkcijas un iespējas

Pārbaudiet

konta atlikumu un apskatiet konta pārskatus

Pārvaldiet lietotāju tiesības

nosakot darījuma, dienas un mēneša limitus un paraksta līmeņus

Importējiet

maksājumu uzdevumus no uzņēmuma grāmatvedības sistēmām

Veiciet ES maksājumus

uz banku Latvijā vai citā ES valstī

Veiciet starptautiskos maksājumus

uz jebkuru banku ārvalstīs

Saglabājiet

saņēmēju rekvizītus un veidojiet maksājumu sagataves ērtākam darbam

 Danske eBankas lietošanas drošība

  • Kā kļūt par eBankas lietotāju?
    • Sazinieties ar jūsu klientu darījumu vadītāju.
    • Noslēdziet Danske eBankas līgumu.
    • Slēdzot līgumu, jūs varat reģistrēt vairākas personas, kuras izmantos Danske eBanku, un piešķirt tiem dažādas tiesības.
  • Drošība
    Ievērojiet piesardzību. To gadījumu skaits, kad noziedznieki mēģina piekļūt konfidenciālai informācijai par bankas kontiem, internetbankas pieteikšanās kodiem, maksājumu kartēm, parolēm utt., palielinās. Mēs vēlamies vēlreiz atgādināt, ka banka nekādā gadījumā nelūgs saviem klientiem atklāt nekādu konfidenciālu informāciju internetā. Lūdzu, atcerieties, ka nepieciešamības gadījumā Danske Bank darbinieki aicinās jūs apmeklēt tuvāko bankas filiāli, bet nekādā gadījumā nelūgs jums paroles atklāt telefonsarunas laikā, nosūtīt e-pastā vai citādā veidā.

    Ņemot vērā jaunāko tehnoloģiju nozīmīgumu, Danske Bank nepārtraukti veic ieguldījumus informācijas aizsardzības risinājumos.
  • eBankas lietotāju drošība

    Tā kā bankas droši aizsargā savas informācijas sistēmas, krāpnieki saviem ļaunprātīgajiem mēģinājumiem izvēlas banku klientus, kuriem nav lielas pieredzes informācijas aizsardzības jomā. Tādēļ mēs vēlamies jums atgādināt tālāk norādītos trīs noteikumus, kuri jums ievērojami palīdzēs mazināt ietaupījumu zaudēšanas risku.


    • Ievērojiet piesardzību! Atcerieties, ka visi pieteikšanās dati ir tieša jūsu bankas konta atslēga, tādēļ neatstājiet tos publiskās vietās un vietās, kas ir pieejamas citām personām.

    • Nepakļaujieties psiholoģiskajam spiedienam — jūs varat saņemt vēstules vai tālruņa zvanus no nezināmām personām, kuras izliekas par Danske Bank darbiniekiem un lūdz jūs atklāt savus pieteikšanās datus. Lūdzu, atcerieties, ka Danske Bank darbinieki nepieciešamības gadījumā aicinās jūs apmeklēt tuvāko bankas filiāli, bet nekādā gadījumā nelūgs jums paroles atklāt telefonsarunas laikā, nosūtīt e-pastā vai citādā neatļautā veidā.

    • Parūpējieties par datora aizsardzību — ja nav garantēta pietiekama datoriekārtas aizsardzība, tā var kļūt par visneaizsargātāko elementu visā informācijas pārraides ķēdē.

  • Daži noderīgi padomi par to, kā saglabāt modrību un nepakļauties psiholoģiskam spiedienam
    • Glabājiet savus īpašos bankas konta datus (dati, kas ietver informāciju par jūsu lietotāja ID) drošā vietā.
    • Mēģiniet atcerēties savus pieteikšanās datus.
    • Neatklājiet savus pieteikšanās datus pat saviem ģimenes locekļiem; ja vēlaties, lai viņi var pārvaldīt jūsu kontu, sazinieties ar banku, kur jūsu izvēlētajām personām tiks izsniegti atsevišķi pieteikšanās dati.
    • Nekavējoties informējiet banku par jebkādiem apšaubāmiem tālruņa zvaniem vai vēstulēm no Danske Bank (kas satur pieprasījumus sniegt vai apstiprināt jūsu pieteikšanās datus), zvanot uz numuru +371 67 959 599 vai nosūtot pieprasījumu. Papildu informāciju par nepilnvarotu personu mēģinājumiem iegūt pieteikšanās datus skatiet šeit.
    • Ja jūsu plānos nav lielu naudas summu pārsūtīšana, iestatiet zemāku transakciju ierobežojumu.
  • Kā nodrošināt datoriekārtas aizsardzību

    • Instalējiet uzticamu pretvīrusu programmatūru un iestatiet to tā, lai tiek kontrolēti visi ienākošie un izejošie dati. Mēs iesakām izmantot uzņēmumu, kas piedāvā datu aizsardzības risinājumus, pakalpojumus.

    • Mēs iesakām arī aktivizēt ugunsmūrus un programmatūru, kas nodrošina datoru aizsardzību pret pikšķerēšanas un citām kaitīgām programmām (reklāmprogrammatūru/spiegprogrammatūras pārbaudes risinājumi).

    • Dažas interneta pārlūkprogrammas ļauj saglabāt pieteikšanās datus, lai nākamreiz lietotājs var pieteikties automātiski (bez nepieciešamības ievadīt paroli). Izmantojot šo ērto funkciju, noziedznieki var uzzināt jūsu pieteikšanās datus. Tādēļ mēs iesakām jums vienmēr rūpīgi izlasīt ekrānā redzamos ziņojumus un neizmantot šo funkciju, piesakoties Danske eBankā vai citās vietnēs, kurās ir jāsniedz konfidenciāla informācija.

  • Noderīgi ieteikumi par WLAN aizsardzības nodrošināšanu
    Nedrošs bezvadu savienojums rada noziedzniekiem iespēju nozagt internetbankas sistēmas paroles. Tāpēc bezvadu savienojuma lietotājiem mēs iesakām tālāk norādītos risinājumus.
    • Iepazīstieties ar maršrutētāja dokumentācijā sniegtajiem drošības iestatījumiem un iestatiet augstāka līmeņa drošības parametrus nekā ražotāja ieteiktie.
    • Atspējojot SSID apraidi, lai liegtu piekļuvi bezvadu savienojumam nepilnvarotām personām.
    • Savienojuma izveidei ar bezvadu LAN iestatiet vismaz 12 simbolu paroli, izmantojot gan lielos, gan mazos burtus un ciparus.
  • Kā tiek garantēta Danske eBankas drošība?

    Lai garantētu Danske eBankas drošību, tiek izmantotas visuzticamākās tehnoloģijas.
    Visa informācija starp jūsu pārlūkprogrammu un bankas apkalpošanas staciju tiek nosūtīta, izmantojot datu šifrēšanu SSL standarta protokolu ar 128 bitu līmeņa šifrēšanu. Tādējādi nosūtītā informācija ir droši aizsargāta pret neatļautu piekļuvi vai izmaiņām.
    Papildus Danske eBankas izmanto ciparsertifikātu, lai garantētu datu pārsūtīšanas drošību. Ciparsertifikāts ir autentifikācijas centra apstiprināta digitālās informācijas kombinācija, kas ļauj precīzi identificēt informācijas īpašnieku. Danske eBankas centrs izmanto sertifikācijas pakalpojuma sniedzēja “GlobalSign” izsniegtu sertifikātu. Kā apstiprināt ciparsertifikātu?

    Visbeidzot, Danske eBankas drošību garantē trīs līmeņu aizsardzību, kuru pārvalda pats klients. Aizpildot pieprasījumu izmantot konta pārvaldību interneta pakalpojumu izmantošanas laikā, jums tiks izsniegti tālāk norādītie identifikācijas līdzekļi.

    • Lietotāja ID: lietotāja vārds, kas norādīts jūsu Danske eBankas līguma sadaļā “Lietotāja ID”. Tā ir nemainīga, unikāla simbolu kombinācija, kas paredzēta jūsu identificēšanai sistēmā.
    • Autentifikācijas pilnvara (kodu kalkulators) Tā ir ierīce, kas paredzēta lietotāju identifikācijai Danske eBankas sistēmā, un tā atbilst augstākajām drošības prasībām un nodrošina neierobežotu dažādu paroļu skaitu.

    Šie līdzekļi jāglabā drošā vietā. Ja pazaudējat PIN kodu ģenerēšanas ierīci, lūdzu, sazinieties ar Danske Bank kontaktcentru, zvanot uz tālruņa numuru +371 67 959 599 (ārpus Lietuvas +370 5 215 6666).


Citi pakalpojumi