Klientu sūdzības un ieteikumi

Mūsu mērķis ir nodrošināt saviem klientiem augstākās kvalitātes pakalpojumus un, ja ir radušās sūdzības, mēs tās risinām ātri un efektīvi. Klientu atsauksmes mums palīdz uzlabot savus pakalpojumus.
Lai sūdzību izskatīšana un visas vajadzīgās informācijas apkopošana notiktu raiti, mēs pieņemam sūdzības rakstiskā formā — vēstulē vai elektroniski (piemēram, e-pastā vai Danske eBankā). Tomēr, ja nevarat iesniegt sūdzību rakstiskā formātā, sazinieties ar mums pa tālruni.

 Sazinieties ar banku kādā no norādītajiem veidiem:

  1. zvanot Bankas speciālistam pa tālruni +371 67 959 599;
  2. nosūtot elektronisku paziņojumu Danske eBankā;
  3. nosūtot e-pastu bankas darbiniekam vai info@danskebank.lv;
  4. nosūtot vēstuli pa pastu uz adresi - Cēsu iela 31, k-8, Rīga, LV-1012, Latvijā
  5. aizpildot sūdzības veidlapu bankas filiālē;
  6. aizpildot pieteikumu tīmekļa vietnē.

 Kāda informācija ir jāsniedz, lai mēs varētu pareizi izpētīt jūsu pieprasījumu

  • Jūsu vai jūsu pārstāvja vārds, uzvārds, personas kods /uzņēmuma nosaukums, reģistrācijas numurs (ja pieteikuma iesniedzējs ir juridiska persona);
  • Jūsu korespondences adrese/uzņēmuma korespondences adrese (ja pieteikuma iesniedzējs ir juridiska persona) un kontakttālruņa numurs;
  • Sūdzības rašanās datums un vieta;
  • Sūdzības būtība: Jūsu, iespējams, pārkāptās tiesības un/vai intereses, informācija par to, kā Banka ir pārkāpusi Jūsu tiesības un/vai intereses, strīda faktiskie apstākļi, prasības bankai;
  • Veids, kādā vēlaties saņemt atbildi no Bankas;
  • Jūsu vai Jūsu pārstāvja paraksts uz sūdzības (ja sūdzība ir iesniegta papīra formātā).
  • Pielikumi par sūdzības būtību, dokumenti, kas apliecina pārstāvniecību, utt.

Tiklīdz mēs būsim izpētījuši problēmu, par kuru ziņojāt, jūs saņemsiet apstiprinājuma vēstuli/e-pasta ziņojumu vai pieprasījumu sniegt plašāku informāciju.

  Kā rīkoties, ja neesat apmierināts ar atbildi 

Ja esat juridiska persona, varat vērsties tiesā.
Ja esat patērētājs varat vērsties kompetentajās pirmstiesas iestādēs, kas lemj par patērētāju strīdiem.