Svarīga informācija par pakalpojumu izmaiņām no 1. aprīļa

2018. gada 1. aprīlī mēs spersim pēdējo soli ceļā uz mūsu pakalpojumu un informācijas sistēmu apvienošanu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Šie sistēmas atjauninājumi rosinās arī virkni izmaiņu mūsu pakalpojumos, pakalpojumu noteikumos un cenrādī.

Cienījamie klienti!

2018. gada 1. aprīlī mēs spersim pēdējo soli ceļā uz mūsu pakalpojumu un informācijas sistēmu apvienošanu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Šie sistēmas atjauninājumi rosinās arī virkni izmaiņu mūsu pakalpojumos, pakalpojumu noteikumos un cenrādī, tāpēc vēršam jūsu uzmanību uz:

  • izmaiņām un uzlabojumiem Danske Bank sniegtajos pakalpojumos no 2018. gada 1. aprīļa;
  • izmaiņām Danske Bank pakalpojumu noteikumos, kas stāsies spēkā 2018. gada 1. aprīlī;
  • izmaiņām Danske Bank Cenrādī fiziskām personām un juridiskām personām, kas stāsies spēkā 2018. gada 1. aprīlī.

Pakalpojumu pieejamība uzlabojumu veikšanas laikā

Tehnisko uzlabojumu veikšanai no 2018. gada 30. marta vakara līdz 3. aprīļa rītam gaidāmi pārtraukumi eBankas darbībā. Detalizētāk par ierobežojumiem mūsu eBankas un citu pakalpojumu pieejamībā tehnisko uzlabojumu veikšanas laikā informēsim bankas mājas lapā un e-pastos pirms uzlabojumu veikšanas.

Svarīgākais par izmaiņām pakalpojumu noteikumos no 2018. gada 1. aprīļa

Lūdzam ņemt vērā, ka, īstenojot sistēmas atjauninājumus, 2018. gada 1. aprīlī stāsies spēkā šādi jauni Danske Bank pakalpojumu noteikumi:

Svarīgākais par izmaiņām pakalpojumos

Maksājumi 

  • Maksājumi jebkurā valūtā Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) ietvaros tiks pieņemti izpildei tikai ar pakalpojumu maksas veidu “Dalīti” – maksātājs apmaksā Danske Bank pakalpojuma komisijas maksu, bet saņēmējs apmaksā korespondējošo banku un saņēmēja bankas komisijas maksu. Neskatoties uz to, veicot maksājumus EEZ dalībvalstu valūtā, arī turpmāk maksājuma saņēmējs saņems pilnu summu.
  • Veicot starptautisko maksājumu ar komisijas maksas veidu “Maksātājs”, no jūsu konta uzreiz tiks norakstīta gan Danske Bank, gan saņēmēja bankas komisijas maksa. Saņēmēja bankas komisijas maksa tagad ir fiksēta un tā ir pieejama mūsu Bankas Cenrādī.
  • Maksājumi visās valūtās starp Danske Bank klientu kontiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā tiks izpildīti nekavējoties – arī brīvdienās.
  • eBankā tagad būs iespēja veikt maksājumu ar automātisku valūtas konvertāciju jebkurā valūtā, kas pievienota multivalūtu kontam.
  • Pārtraukta maksājumu pieņemšana Baltkrievijas rubļos (BYN).
  • Pārtraukta čeku pieņemšana uz inkaso.
  • Automātiskā kontu atlikumu uzturēšana tagad darbosies ne tikai starp Danske Bank klientu kontiem vienas filiāles ietvaros, bet arī starp kontiem visās trijās Baltijas filiālēs.

Elektroniskie pakalpojumi 

  • Ja klienta kontā nepietiek līdzekļu maksājuma izpildei, izvēloties eBankas funkcionalitāti “Gaidīt naudu kontā”, septiņu dienu laikā sistēma pārbaudīs līdzekļu pieejamību kontā.
  • Ar vienu kodu kalkulatoru varēs pieslēgties kontiem visās trīs Baltijas valstīs.

Jauni pakalpojumi 

  •  mBanka – mobilā aplikācija Android un iOS operētājsistēmu tālruņiem. Ar mBankas aplikācijas palīdzību iespējams apskatīt kontu atlikumus un veikt vietējos un ES maksājumus. Tāpat iespējams apstiprināt maksājumus, kuri sagatavoti eBankā.
  • SMS paziņojumi – iespēja saņemt paziņojumus par konta atlikuma izmaiņām.
  • Telefonbanka – iespēja, zvanot uz banku, autorizēties ar kodu kalkulatoru un saņemt sev nepieciešamo informāciju.
  • Konsolidētie maksājumi – iespēja veikt konfidenciālus maksājumus tā, lai kontu pārskatā atspoguļotos tikai maksājumu kopējā summa (noderīgi, piemēram, algu maksājumiem).
  • LiveGate – iespēja iesūtīt maksājumus bankā tieši no grāmatvedības sistēmām, neizmantojot eBanku (pakalpojums pieejams juridiskām personām).  

Atsevišķas pakalpojumu grupas ir paredzētas noteiktiem klientu segmentiem. Par jauno pakalpojumu pieejamību Jums lūdzam jautāt savam konsultantam vai darījumu vadītājam bankā sākot no 2018. gada 3. aprīļa.

Papildu informācija un konsultācijas

Ja Jums rodas jautājumi par minētajiem jauninājumiem vai nepieciešama papildu konsultācija, lūdzam sazināties ar savu darījumu vadītāju bankā, zvanīt pa tālruni 67 959 599 vai rakstīt uz info@danskebank.lv.