- Noteikumi un instrukcijas
Danske eBanka
Danske eBanka ir sistēma, ko izmanto Danske Bank privātie un korporatīvie klienti, lai veiktu bankas darījumus internetā.
Danske eBanka ir sistēma, ko izmanto Danske Bank privātie un korporatīvie klienti, lai veiktu bankas darījumus internetā.
Tā kā bankas droši aizsargā savas informācijas sistēmas, krāpnieki saviem ļaunprātīgajiem mēģinājumiem izvēlas banku klientus, kuriem nav lielas pieredzes informācijas aizsardzības jomā. Tādēļ mēs vēlamies jums atgādināt tālāk norādītos trīs noteikumus, kuri jums ievērojami palīdzēs mazināt ietaupījumu zaudēšanas risku.
• Ievērojiet piesardzību! Atcerieties, ka visi pieteikšanās dati ir tieša jūsu bankas konta atslēga, tādēļ neatstājiet tos publiskās vietās un vietās, kas ir pieejamas citām personām.
• Nepakļaujieties psiholoģiskajam spiedienam — jūs varat saņemt vēstules vai tālruņa zvanus no nezināmām personām, kuras izliekas par Danske Bank darbiniekiem un lūdz jūs atklāt savus pieteikšanās datus. Lūdzu, atcerieties, ka Danske Bank darbinieki nepieciešamības gadījumā aicinās jūs apmeklēt tuvāko bankas filiāli, bet nekādā gadījumā nelūgs jums paroles atklāt telefonsarunas laikā, nosūtīt e-pastā vai citādā neatļautā veidā.
• Parūpējieties par datora aizsardzību — ja nav garantēta pietiekama datoriekārtas aizsardzība, tā var kļūt par visneaizsargātāko elementu visā informācijas pārraides ķēdē.
• Instalējiet uzticamu pretvīrusu programmatūru un iestatiet to tā, lai tiek kontrolēti visi ienākošie un izejošie dati. Mēs iesakām izmantot uzņēmumu, kas piedāvā datu aizsardzības risinājumus, pakalpojumus.
• Mēs iesakām arī aktivizēt ugunsmūrus un programmatūru, kas nodrošina datoru aizsardzību pret pikšķerēšanas un citām kaitīgām programmām (reklāmprogrammatūru/spiegprogrammatūras pārbaudes risinājumi).
• Dažas interneta pārlūkprogrammas ļauj saglabāt pieteikšanās datus, lai nākamreiz lietotājs var pieteikties automātiski (bez nepieciešamības ievadīt paroli). Izmantojot šo ērto funkciju, noziedznieki var uzzināt jūsu pieteikšanās datus. Tādēļ mēs iesakām jums vienmēr rūpīgi izlasīt ekrānā redzamos ziņojumus un neizmantot šo funkciju, piesakoties Danske eBankā vai citās vietnēs, kurās ir jāsniedz konfidenciāla informācija.
Lai garantētu Danske eBankas drošību, tiek izmantotas visuzticamākās tehnoloģijas.
Visa informācija starp jūsu pārlūkprogrammu un bankas apkalpošanas staciju tiek nosūtīta, izmantojot datu šifrēšanu SSL standarta protokolu ar 128 bitu līmeņa šifrēšanu. Tādējādi nosūtītā informācija ir droši aizsargāta pret neatļautu piekļuvi vai izmaiņām.
Papildus Danske eBankas izmanto ciparsertifikātu, lai garantētu datu pārsūtīšanas drošību. Ciparsertifikāts ir autentifikācijas centra apstiprināta digitālās informācijas kombinācija, kas ļauj precīzi identificēt informācijas īpašnieku. Danske eBankas centrs izmanto sertifikācijas pakalpojuma sniedzēja “GlobalSign” izsniegtu sertifikātu. Kā apstiprināt ciparsertifikātu?
Visbeidzot, Danske eBankas drošību garantē trīs līmeņu aizsardzību, kuru pārvalda pats klients. Aizpildot pieprasījumu izmantot konta pārvaldību interneta pakalpojumu izmantošanas laikā, jums tiks izsniegti tālāk norādītie identifikācijas līdzekļi.
• Lietotāja ID: lietotāja vārds, kas norādīts jūsu Danske eBankas līguma sadaļā “Lietotāja ID”. Tā ir nemainīga, unikāla simbolu kombinācija, kas paredzēta jūsu identificēšanai sistēmā.
• Autentifikācijas pilnvara (kodu kalkulators) Tā ir ierīce, kas paredzēta lietotāju identifikācijai Danske eBankas sistēmā, un tā atbilst augstākajām drošības prasībām un nodrošina neierobežotu dažādu paroļu skaitu.
Šie līdzekļi jāglabā drošā vietā. Ja pazaudējat PIN kodu ģenerēšanas ierīci, lūdzu, sazinieties ar Danske Bank kontaktcentru, zvanot uz tālruņa numuru +371 67 959 599 (ārpus Lietuvas +370 5 215 6666).