Visi bankas pakalpojumi un līgumi ir piesaistīti jūsu norēķinu kontam. Kad norēķinu konts tiek slēgts, nav iespējams izmantot arī maksājumu kartes, kas bijušas piesaistītas slēgtajam kontam.
Norēķinu kontu nevar slēgt, ja jums ir:
- parāds bankai vai trešajai pusei par pakalpojumiem, kas saistīti ar attiecīgo kontu.
IKDIENAS BANKAS PAKALPOJUMU UN LĪGUMU PĀRCELŠANA UZ CITU BANKU
Ja pieņēmāt lēmumu pārcelt jūsu ikdienas pakalpojumu līgumus uz citu banku, mēs vēlētos vērst jūsu uzmanību uz šiem aspektiem:
- Lūdzu, sazinieties ar mums, ja vēlaties mainīt savu kredīta līgumu.
- Ja jums ir spēkā esošs kredīta līgums Danske Bank, iesakām saglabāt Danske Bank elektronisko pakalpojumu līgumu, jo tas var noderēt, lai apmainītos ar informāciju saistībā ar kredītu.
NORĒĶINU KONTA SLĒGŠANA
Ja esat pārcēlis savus ikdienas bankas pakalpojumus uz citu banku, lūdzam mums iesniegt pieteikumu un slēgt norēķinu kontu.
To varat darīt:
- iesniedzot brīvā formā sagatavotu pieteikumu Danske eBankā;
- nosūtot elektroniski parakstītu pieteikumu uz info@danskebank.lv;
- iesniedzot pieteikumu bankā;
Banka slēgs norēķinu kontu 15 darba dienu laikā pēc pieteikuma saņemšanas. Jautājumu gadījumā mēs sazināsimies ar jums.
Lūdzu, par konta numura maiņu informējiet visus iesaistītos:
- savu darba devēju;
- VID un VSAA (ja saņemat kādu pabalstu, kompensāciju vai gaidāma nodokļa atmaksa);
- Izmantojiet jauno konta numuru, kad aizpildiet ienākumu deklarāciju nodokļa atgūšanai.
SVARĪGA INFORMĀCIJA:
Vispārējie darījumu noteikumi (PDF)
Norēķinu konta līguma standarta noteikumi (PDF)
Pamatinformācija par garantēto noguldījumu aizsardzību (PDF)
Informācija par personas datu aizsardzību Danske Bank (PDF)
Anketa privātpersonai (PDF)